Petek, 10. 11. 2017. Ko ura odbije 9, jaz pa v kopalnici ravno zaključujem svoj očesni make-up, se sprijaznim, da bom pač zamudila, kot zamujam povsod - tudi na svojo prvo lepotno konferenco.

Končno se spravim iz stanovanja, v Hotel Lev prispem ob 9:30. Prvo predavanje se je že začelo. Hitro si natočim kavo in pograbim lonček s Pokicami za zajtrk, nato pa me Nika odpelje v dvorano. Naslov prvega predavanja je Sodelovanje bogati, poslovno in osebno. Mag. Irena Deželak me navduši s svojo pristnostjo, entuziastičnostjo in res odličnim pristopom k predavanju. Razpravljamo o tem, zakaj sploh smo blogerke, čemu to rade počnemo in kaj nam to prinaša. Najboljša stvar je, da smo dejansko vključene v predavanje - odgovarjamo, dajemo predloge, smejemo se, razmišljamo. Na koncu nam razdeli še plakate z vrvico, ki si jih obesimo na hrbet. Krožimo po sobi in druga drugi na hrbet zapisujemo stvari, ki jih med seboj občudujemo. Predavanje se konča z velikimi nasmehi na naših obrazih.
Sledi kratka pavza, med katero se okrepčamo z Rauchovimi smoothiji in izjemno okusnimi Melvitinimi energijskimi ploščicami, na veliko fotkamo in klepetamo. Premaknemo se v drugo, večjo dvorano, v kateri sledi novo predavanje.
Lena Gregorčič nam predava o SEO - Search Engine Optimization, katerega bistvo je čim višja uvrstitev v Google iskalniku. Ker se s tem do sedaj nisem pretirano ukvarjala, z zanimanjem prisluhnem.
In že sledi predavanje, ki sem ga sama najbolj pričakovala - Osnove snemanja in Youtube-a s Tjašo Deu. Poslušam, delam zapiske, v glavi pa se že rojevajo ideje. Zame je bilo to eno izmed tistih predavanj, zaradi katerega sem s konference odšla s še več inspiracije in zagona oziroma po domače "brca v rit". Hvala, Tjaša.
Kako za uro in pol (ali več) zamotiš 65 lepotnih blogerk? S hrano (in pop-up stojnicami najrazličnejših podjetij), itak. 😂
Po Tjašinem predavanju nastopi čas za kosilo in predstavitev nekaterih sponzorjev dogodka. Tukaj ne bom preveč dolgovezila, menim, da slike same zase povejo dovolj. Najlepša hvala Yankee Candle, Gardenia, Afrodita, Avon, Fidimed, Honor, L'Occitane, Lotique, Makeup Revolution, S.Oliver, Smile concept store, The body shop, VivaDerm in Adria Media.
Naslednje predavanje Petre Arula me razočara, a izključno zato, ker bi sama kot študentka jezikov in med drugim tudi slovenščine, za predavanje slovenske slovnice lepotnim blogerkam ubrala drugačen pristop. Pa ne da je moja slovnica popolna, daleč od tega, a neke tako kompleksne stvari, kot je v slovenskem jeziku vejica, lepotnim navdušenkam pač ne moreš razložiti v desetih minutah. Sama sem od tega predavanja pričakovala več nasvetov v smislu "pred ipd. in itd. ne zapisujemo vejice", "pred tremi pikami na koncu povedi se piše presledek" ali pa izpostavitev v blogerskem svetu čisto prevečkrat pojavljujoče se neustrezne rabe zaimka "kateri oz. katera" ipd. Menim, da bi bili takšni triki veliko bolj uporabni kot pa "celoten paket" neke snovi naenkrat.
Študentka prevajalstva v globokem razmišljanju o boljšem konceptu, haha.
Sledi še eno zanimivo predavanje - spletni marketing. Z Moniko Horvat se posvetimo predvsem FB marketingu, promoviranju objav in kasnejšemu analiziranju le-teh. Vname se debata o Facebookovem obupnem algoritmu, ki nam zadnje čase vsem povzroča preglavice, zaračunavanju sponzoriranih objav, nepravilnih podatkih o dosegu objave ... O tem bi lahko debatirale do večera.
Še eno predavanje, ki je na meni pustilo mešane vtise - Miti in resnice o kozmetičnih sestavinah. Predavateljica Nina Glamuzina Kranjc se trudi iz nas izvleči naša mnenja o naravni kozmetiki in njeni uporabi, mnenju o sestavinah, a največji vtis na meni pusti njena trditev, da obstajajo le stanja in ne tipi kože, ob kateri se nekaj blogerk burno odzove.
Pred večernimi pop-up stojnicami oz. "pijama party-jem" je na sporedu še okrogla miza o medijski odgovornosti in pismenosti. Povezuje jo Ula Furlan, sodelujejo pa še dr. Sanja Bašić Hrvatin, predavateljica na Oddelku za medijske študije na Univerzi na Primorskem, Katarina Bervar Strnad, direktorica pravnega centra za varstvo človekovih pravic in okolja, Nika Erčulj, izjemno uspešna slovenska youtuberka in dr. Sonja Merljak Zdovc, novinarka in urednica spletnega časopisa za otroke Časoris. Razvije se zanimiv pogovor, ki z lahkoto pritegne mojo pozornost.
Na sporedu je še en izjemno zanimiv del konference - podelitev lepotnih nagrad, tokrat v 9 kategorijah, katerih zmagovalce smo že pred dogodkom lepotne blogerke izbrale s pomočjo spletne ankete. Nagrada za najboljši izdelek za nego las gre v roke Olaplexa, C20 Tetraforce odnese nagrado za najboljši izdelek za nego obraza, L'occitanova linija Terre de Lumiere prejme nagrado za najboljši izdelek za nego telesa, najboljša dišava preteklega leta postane S.Oliverjeva For her. Licila.si so že tretje leto zapored imenovana za najboljšo spletno trgovino, prav tako tudi Afrodita za najboljšo slovensko znamko. Najboljša lepotna inovacija je The Ordinary, za podjetje, ki je v preteklem letu najbolje sodelovalo z blogerkami pa smo izglasovale podjetje Stillmark. Blogerska osebnost leta tokrat postane, med drugim tudi skrbnica FB skupine Ljubim kozmetiko, Gabi Nedič (klik).
Končno nastopi "pijama party" oz. večerno razvajanje ob kozarcu penine s preostankom sponzorjev.
Hvala Medex, Melvita, Nelipot, Olaplex, Catrice, Le Couvent des Minimes in Gelish and Sisinger 21.
V druženju, klepetu, spoznavanju ljudi, ki čez leto stojijo za vsemi e-maili, ki si jih izmenjamo, preizkušanju in raziskovanju novosti izjemno uživam. Pri vsaki stojnici se ustavim, pogledam, namenim besedo predstavniku podjetja ... in tako pridem do konca. Večer se zaključi s prijetnim klepetom, ogromno fotkami in hvaležnostjo v mojem srcu. Pred odhodom se zahvalim še Niki za ves trud, ki ga je vložila v organizacijo dneva, ki bo zame in najverjetneje tudi za vse ostale blogerske kolegice nepozaben.
Hvala, Nika. 💕
Se vidimo naslednje leto! 😊
http://beautybloggers.si/
#bbmulj
Foto: Marko Delbello Ocepek
Super objava! Priznam, da se strinjam z vsem zapisanim. :)
OdgovoriIzbrišiHvala! :) <3
Izbriši